Wednesday 24 November 2010

Pria dirogol 10 wanita.Lebih serems drpd 2 Alam!!

Papua New Guinea-Seorang lelaki dirogol 10 orang wanita. Gua tak tahu apa kisah di sebalik drama pagi ni. Lelaki tu kelihatannya sangat trauma-sekarang mungkin masih melepak dekat balai polis tak berani nak balik rumah. Mana tak nya-tetiba kena tahan dengan perempuan bawa pisau dapur segala-then kena rogol beramai-ramai pula! Gila.

Yang merisaukan-disamping semakin berkurangnya ke'hot'an beliau untuk beristerikan seorang yang masih sunti perawan, gara gara maruahnya ditogel oleh sekelompok perogol gila tersebut-kemungkinan beliau turut ketularan HIV bakal menyebabkan lebih ramai lagi wanita tidak berniat mendekatinya lagi. Pihak polis juga terpaksa akhirnya mengeluarkan amaran berhati-hati kepada golongan jejaka di luar sana. Mana tak nya-sebelum ni ingatkan perempuan saja yang diprojekkan; rupa-rupanya sang pria pun tak terkecuali sama.


Fakta menunjukkan 8 daripada 100 rakyat Papua pernah dirogol. Angka yang sangat menakutkan. Dan jumlah ini adalah kes yang dilaporkan-yang lain yang disimpan diam-diam pasti bakalan lebih mengejutkan. Makanya berhati-hatilah berjalan-dunia makin tidak aman! WOAH~
SRi:Baca Ayat Kursi banyak-banyak. Dengan izin Allah--Selamat...
SRi:Agak-agak kena belasah tak kalu balik Malaysia semata-mata nak tengok Hantu Kak Limah Balik Rumah?!WOAH

No comments:

Post a Comment