Friday 24 December 2010

Chu-Rangs [Yang keberapa kali juga ntah?!]

Mesti ramai lelaki yang pelik bila suami Nora Danish ceraikan dia untuk bercouple dengan Fasha Sandha. Gila kau, Nora Danish tu! Lazat! Aku pun teguk air liur bila teringatkan pasal kecomelan Nora Danish dalam Puteri.

Fasha Sandha?.......Pada aku--no komen...kang dia kutuk aku dalam Facebook dia. Mati! Dah lah fans dia makin berkembang walaupun masih jauh ketinggalan daripada Lisa Surihani.

Yes. Lelaki-lelaki di luar sana pasti menyimpan impian nak dapat Nora Danish ke sebagai awek atau lebih best lagi...perempuan simpanan. Sapa yang tak nak kan? Kalau bagi aku pun aku nak, tapi sebagai gundik la, tak lebih dari itu. *Gila-mau kena gam aku pasnie!** 

"Bodoh siot laki dia ceraikan dia!Gila body melentik macam tu,muka cute2 ala Melayu mix dengan kucing" kata mana-mana remaja atau lelaki yang masih bujang. "Kalau aku dapat..aku tak tidur punya 2 minggu berturut-turut!" Pasti ada juga perempuan yang terliur tengok gambar duda Maya Karin.

Bodoh ke lelaki dia?
Takde ah. Laki dia tak bodoh,Nora Danish juga tidak bodoh.Takde sapa yang bodoh dalam benda ni.Sangat senang dalam diri kita untuk membina imaginasi tentang sesuatu yang kita tak nampak.Samalah jugak masa sebelum kahwin, awek anda atau boifen anda adalah orang yang paling hebat dan baik.



Lepas kahwin?
Waktu tu baru keluar taring,keluar kuku.Biarlah isteri se-hot Nora Danish atau sehensem Brad Pitt sekalipun, once dah kawin, topeng yang selama ni kita pakai akan ditanggalkan.Waktu tu kita tak akan nampak lagi awek kita yang cantik,make up dan dressing lawa-lawa setiap kali berjumpa..apa yang kita akan nampak hanyalah....realiti. Topeng dah tanggal.

Kita tak pernah puas.Kita tak pernah cukup dengan apa yang kita ada.
Dalam fikiran kita dah ditanam..."Semua yang kita tak ada adalah lebih baik daripada apa yang kita ada." Dah ada kereta? Takkan tak nak upgrade kereta? Dah ada henfon? Takkan tak nak pakai henfon touchscreen?

Dah ada isteri?Kalau sebelum ni bini 34C,upgrade la 36D ke,baru upgrade!Puas sket "anak" nak menyusu. Bila lelaki dah berfikiran macam tu,si isteri ni akan jadi takut. Waktu tu, adalah yang buat breast enlargement atau cucuk botox kat muka. Aku kasihan dengan perempuan. Mereka adalah golongan pengguna yang paling mudah dibeli.Semua atas dasar kecantikan,sama ada untuk kepuasan diri atau kepuasan suami, Wallahuallam. Sebab itu kot slimming centre dan ubat kurus adalah salah satu benda yang paling laku kat Malaysia.Tanya dR.Rozmey berapa dia untung sebulan.

Tapi, kuat macam mana pun perempuan usaha, lelaki tadi nak jugak carik pempuan lain? Sebab apa? Sebab boleh kahwin empat ke?

Jadi,berbalik kepada kenyataan asal aku...

Adakah suami Nora Danish bengap sebab dia dah menceraikan seorang wanita yang badannya melentik, breast makin besar lepas bersalin, mempunyai bentuk pinggul yang sangat-sangat menggiurkan itu dan wajah macam kucing parsi berbulu lebat/hamster yang comel? Anda mesti bertanya,apsal? Kenapa? Tak puas hati ke bini lawa macam tu?

Jawapan dia senang...
Once dah kawin---isteri orang atau awek orang atau adik perempuan orang adalah perempuan yang lebih baik berbanding isteri anda, tak kira lah isteri anda itu Nora Danish ke, Juliana Evans ke, Yuna ke, Vanida Imran ke, Angelina Jolie, Soha Ali Khan ke ataupun Katrina Kaif. Siapa cakap?.............. Setan cakap.

This is the hardest challenge of being a husband.
"Upgrade....upgrade..." bisik Setan setiap masa.
SRi:Sukar nak hargai kehadirannya selagi tak hilang dari mata kepala

No comments:

Related Posts with Thumbnails

QUNChi?

agama (49) al quran (18) arab (21) artis (49) bahasa (32) blog (23) bollywood (17) ceghita dia (38) doa (14) donia (61) drama (31) ekonomi (26) fashion (17) Food (1) Formula One (32) hadith (12) hollywood (42) horor (13) humor (28) indonesia (50) israel (13) JJCM (5) kahwin (31) Ke Luar Jendela (32) komunis (6) malaysia (148) medic (25) mind n soul (149) motivasi (25) motokar (32) movie (82) myself (77) palestin (10) politic (59) proton (20) puisi (48) radio (9) resepi (7) Rothschild (5) sejarah pemikiran (24) student (96) swedish (3) US (39) vampire (6) zodiac (5)